En printer som printar ut ett papper med logotyp

PERFECT ORDER

[KUND]

KÅRP

[ÅR]

2022

[kusligt bra inom]

KAMPANJ

[uppdrag]

Dödsdiscobandet KÅRP från Göteborg gör andra skivan i sin apokalypstrilogi. Nu behövde de skapa en identitet som ger känslan av en övergiven värld. Vi gjorde omslag och digitala enheter.

[problem]

Utmaningen var att hitta ett form och bildspråk som samarbetade med känslan i musiken.

[TEAM]
[Lösning]

Vi valde att ligga nära budksapen och låttitlarna i våra uttag och vägen fram blev en kuslig känsla. Nästan spöklik.

[info]

KÅRP har gjort sig kända för att vrida på sanningen. Om Jimmy Fallon verkligen har hållt i deras EP, om dom ens har en EP det får vi nog aldrig veta.

[info]

[info]

Efter apokalypsen måste vi bygga nytt. Varselvästar är obligatoriskt byggarbetare, även när man bygger den nya världen.

Design att dö för eller ruskigt fräck kampanj?

Klicka till vänster om du vill ta del av veckans erbjudande eller till höger om du vill göra kampanj.

BU! Animation kommer snart.

FLER PRojekt